Clockwork cases.
De warmste bib
IN OPDRACHT VAN STAD GENK
Voor Stad Genk legden we tijdens De Warmste Bib 2025 de verschillende activiteiten doorheen de dag vast. We brachten de bezoekers, sfeer en interacties in beeld, zodat de energie en beleving van het evenement duidelijk zichtbaar werden.
Opening expo wintertijd
IN OPDRACHT VAN HET EMILE VAN DORENMUSEUM
Voor het Emile Van Dorenmuseum brachten we de opening van de expo Wintertijd in beeld. We legden de sfeer, de bezoekers en de eerste kennismaking met de tentoonstelling vast.
genk, da’s echt
IN OPDRACHT VAN STAD GENK
Voor Genk, da’s echt gingen we langs bij een bewoonster van de Parochiekerkstraat in de tweede cité van Winterslag. We maakten portretten bij haar woning, rijkelijk voorzien van bloemen en planten, en brachten de sfeer en persoonlijkheid van de Genkse tuinwijken in beeld.
SHOPPEN IN GENK
IN OPDRACHT VAN STAD GENK
Met een reeks unieke en karaktervolle campagnebeelden brachten we lokale handelaars uit Genk in de spotlight. De stad brak bewust met de klassieke shopcampagnes (met generische stockmodellen) en koos er strategisch voor om échte Genkse handelaars in te zetten als ambassadeurs van 'Shoppen in Genk'.
Onze missie was om dit authentieke concept visueel te vertalen. We zorgden voor een consistente, hoogwaardige uitstraling waarbij de persoonlijkheid en passie van elke ondernemer duidelijk naar voren kwam. Dit resulteerde in een krachtige, menselijke en herkenbare visuele reeks voor de campagne.
vlot in/naar genk
IN OPDRACHT VAN STAD GENK
Voor deze campagne legden we de verschillende manieren van verplaatsen in Genk vast. Of het nu te voet, met de fiets of aan een elektrisch oplaadpunt was, we brachten het gemak en de toegankelijkheid van de stad in beeld.
SPORTR GOLF TRAVEL BAG
IN OPDRACHT VAN LOTUX AGENCY
Voor Lotux Agency ondersteunden we de productie rond de Sportr Golf Travel Bag. We brachten het product zowel in de studio als in een lifestylecontext in beeld, met focus op detail, gebruik en uitstraling.
Oktoberfest voeren
IN OPDRACHT VAN OKTOBERFEST VOEREN
Voor Oktoberfest Voeren brachten we de echte festivalervaring in beeld. We legden de unieke sfeer, emoties en interacties van de bezoekers vast, die later perfect ingezet kunnen worden in de communicatie van het evenement.
Heropening zwembad sportingenk
IN OPDRACHT VAN STAD GENK
Voor de heropening van het zwembad van SportinGenk legden we een exclusief moment vast. De stad nodigde enkele fervente zwemmers uit voor een fotoshoot in het nog niet gevulde zwembad. Zo ontstonden unieke beelden die de heropening op een authentieke en persoonlijke manier aankondigen.
supportersbeleving krc genk
IN OPDRACHT VAN KRC GENK
Bij KRC Genk leggen we telkens de beleving van de supporters vast: de emoties, energie en passie die het stadion tot leven brengen, gevangen in beelden die het verhaal van de match versterken.
Open monumentendag
IN OPDRACHT VAN HET EMILE VAN DORENMUSEUM
Voor het Emile Van Dorenmuseum legden we de erfgoedwandeling tijdens Open Monumentendag vast die van start ging aan het museum en langs de molenvijvers liep. Bezoekers volgden in de voetsporen van de landschapskunstenaars en hun villa’s, terwijl wij de unieke sfeer en beleving in beeld brachten.
Marktbeleving stad genk
IN OPDRACHT VAN STAD GENK
Voor de donderdag- en zondagsmarkt in Stad Genk legden we de beleving van het marktleven vast. Van de kraampjes tot de interacties tussen bezoekers en handelaars, we brachten de energie, sfeer en diversiteit van de markt in beeld.
Jouw project bespreken?
info@clockworkcreative.be
+32 497 32 82 88